10. novembra 2016

WOMEN´S CIRCLES

FOTO: Jakub Prílepok


Nie je to tak dávno, čo som bola na stretnutí zvanom "ženské kruhy", ktoré je postavené na
pravidelných stretnutiach skupiny žien, kde sa preberajú určité témy a ženy vzájomne zdieľajú svoje názory, postoje, rady a svojim prínosom obohacujú celú skupinu. Osobne som vďačná za stretká tohto typu hlavne vtedy, keď sa v skupinke objavia "tápajúce" teenedžerky, pretože ak je dospievajúce dievča včas podchytené... správne vedené a dostatočne informované o tom kto vlastne je a aká je jej skutočná rola v tomto živote, je viac ako pravdepodobné, že nezíde na sebazničujúcu cestu plnú bláznivých a nebezpečných experimentov, ktoré tak často končia tragicky. Nastavenie priorít je v tomto období veľmi dôležité a pod vplyvom starších a skúsenejších žien sa hodnotový rebríček buduje pomerne ľahšie. Taktiež sa každému z nás dýcha podstatne ľahšie, keď vie, že si konečne našiel svoju "svorku", ktorá ho chápe, podporuje a posúva na ceste životom ďalej. Je veľkou úľavou keď zistíte, že ste sa nezbláznili a že mnohé z vašich myšlienok skutočne kolujú aj v ďalších mysliach a nie ste v tom sám. Dnešný článok však nechcem venovať vysvetľovaniu toho, o čom presne sa v ženských kruhoch diskutuje, lež by som rada poukázala na istú situáciu. V skupine sa predčasom objavila pani, pôsobiaca veľmi sebaisto a rázne deklarovala svoje názory hlavne na to, ako by sa mali ženy obliekať. Poukazovala na fakt, že žiadna z nás nemôže byť skutočne ženská v nohaviciach. Šaty a sukne poňala ako jedinú možnú alternatívu, ktorej by sa ženy mali chopiť a konečne pochopiť, že toto je správna ceste. Ostatné, ktoré jej protirečili označila i keď "diplomaticky" za ženy, ktoré nie sú dostatočne zakorenené vo svojej ženskej energii a neprijali sa. Mne osobne prišlo toto tvrdenie dosť odvážne a do istej miery prehnané. Ja sama som pár rokov žila v tejto predstave a snažila som sa napasovať do dlhých sukní a šiat, no napriek môjmu presvedčeniu mi to dlho nevydržalo a opäť som sa vrátila k mojim verným nohaviciam. Takto prosím pekne začína úplne zbytočná manipulácia a nabaľovanie cudzích programov, ktoré môžu fungovať pre iných ale pre nás sú príťažou. V prípade, že si tieto programy osvojíme, je dosť možné že celý život prežijeme v role niekoho iného a naša autentickosť nikdy neuzrie svetlo sveta. Dovolím si na záver opäť poukázať na "OCTO CODES" .... OD TÁNI HAVLÍČKOVEJ, ktorá pojednáva o ôsmych typoch žien, ktoré sú úplne rozdielne a touto rozdielnosťou prispievajú k celku ako takému. Odporúčam si prečítať jej e-book "8 klíču k Vaší duši"... kde jasne uvidíte ako dokáže všetko perfektne zapadnúť, keď každá z nás príjme svoju ženskosť, ktorá však nezáleží od nosení sukní... :D A tak prosííím vás... milé dámy, dievčatá a slečny.. nenechajte sa nasilu presviedčať o tom kto ste, keď intuitívne cítite, že ste niekto iný a zahaľte svoju osobnosť do odevu, ktorý je vašou druhou kožou...ktorý vystihuje práve vás. ĎAKUJEM .... DOHOVORILA SOM! :D
PS: NA FOTO SOM SCHVÁLNE ZVOLILA SUKNE A ŠATY. MYSLÍM, ŽE JE ÚPLNE JASNÉ AKO SA V NICH ASI CÍTIM. :D :D áno trpííííím :D





 ...LIA ZARET...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára