15. septembra 2016

ULTIMATE FASHION OUTLET II.

 FOTO: Jakub Prílepok
ULTIMATE FASHION OUTLET
Stereotyp..?! :D raz prospešný.. inokedy okliešťujúci, no či chceme alebo nie nevyhneme sa
mu. Z času na čas ovládne náš život, či jednotlivé jeho oblasti a tak chtiac nechtiac zakotví i v našich skriniach, v ktorých sa postupne začínajú objavovať duplikáty alebo nápadne sa na seba ponášajúce kúsky. Netvrdím, že je to zle..! :D Paradoxne si myslím, že k niečomu podobnému by mal smerovať každý šatník, pretože každého z nás definuje niečo celkom iné a každý sa cíti sám sebou v niečom úplne odlišnom. Ak to znamená, že celý život budete nosiť rifle a sveter, pretože len v tom dokážete prirodzene fungovať, tak žiaľ zbytočne vás bude niekto presviedčať o šatách a sukniach... Nevidím zmysel v tom "mať z každého rožku trošku" ...možno ak ste fashion blogerom, tak je to o niečom inom ale obyčajný praktický človek sa skutočne nepotrebuje nasilu pchať do nových módnych vychytávok, ktoré po dvoch-troch "mestských premierach" začnú na vešiaku obžierať mole. Počas fotoshootingu pre ULTIMATE som o tom uvažovala a možnosť vyskúšať a doslova si na sebe nacítiť jednotlivé štýly som brala ako fresh skúsenosť. Bolo zaujímavé pozerať sa na seba v tak nezvyčajných a pre mňa miestami i odstrašujúcich kombináciách, po ktorých by som v bežnom živote nikdy nesiahla, pretože už viem, že to proste nie som ja a zbytočne by som sa "montovala" do cudzieho štýlu. Každopádne som bola v prípade mnohých outfitov milo prekvapená a tiež pripravená posunúť svoje hranice v otázkach módy o čosi ďalej....

Ultimate fashion sa snaží sprístupniť nie len kvalitu,
no svojou ponukou vám pomôže zadefinovať a dotvoriť váš jedinečný vlastný štýl
v ktorom sa budete cítiť najlepšie.
Tento obchodík nájdete na ...Podhora 39 - ul. Panská 034 01 Ružomberok

...LIA ZARET...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára